Formula 1

Welcome to my blogg

26.09.2007.

Spy afera... De La Rosa o Ferrarijevom kocnom sistemu...



O Ferrarijevom varijabilnom balansu kočenja nije moguće puno toga saznati, a De La Rosa je to uspio sve saznati od Coughlan-a... Naravno iz knjige koju je on posjedovao...

Nigel TOZZI
: Molim Vas, prijeđite na 29. paragraf, u kojem raspravljate o e-mailu kojeg ste g. Alonsu uputili 25. ožujka. To držite otvorenim, a e-mail možete pronaći u FIA-inom dosjeu, u 5. kartici (stranica 52 u engleskoj verziji, dok je u španjolskoj verziji to stranica br.48). Ovdje je izvadak iz e-mailova. G. Alonsa informirate o zbivanjima na simulatoru, obavještavate ga o projektima na kojima radite. Prvi članak govori o varijabilnom balansu kočenja. Na kraju poruke kažete: "... s informacijama koje imamo, vjerujemo da Ferrari ima sličan sistem, ali oni imaju tri pozicije koje podešavaju iz kokpita. Oni imaju međuprostor", upravo kako vam je Mike Coughlan rekao prije tri dana, "koji zapravo odgađa trenutačno kočenje stražnjeg kraja, a pojačava ga postepeno. Mi smo dobili iste informacije koristeći ventil." U Vašem iskazu, kažete da niste sasvim razumjeli o čemu je g. Coughlan govorio. Ako je tome tako, zašto se opterećivati i informaciju proslijediti g. Alonsu?"

Pedro DE LA ROSA: "Kada sam Fernandu objašnjavao sistem balansa kočenja, a kojeg smo mi razvijali od 7. veljače, govorio sam mu o našem sistemu. U posljednjem dijelu paragrafa, ja kažem kako mislim da Ferrari ima sličan sistem, ali da oni imaju tri pozicije koje mogu mijenjati iz kokpita. To sam saznao iz analiza  temeljenih na snimkama s bolida i studija koje su napravili neki McLarenovi inženjeri. Moram reći da je naš sistem razvijen davno prije ovih e-mail poruka. Baziran je na problemima koje smo imali u 48. tjednu godine tijekom testiranja u studenom: prednji kotači svaki put su nam blokirali  i već smo pomislili da moramo promijeniti balans kočenja. Proces je započeo ravno prije. U knjigama je slika Ferrarijeve ručice. Ovo nije striktno povjerljivo i o ovome znaju samo stručnjaci. Ovo su knjige koje je moguće kupiti. Nema ništa što bi moglo biti povjerljivo."

Nigel TOZZI: "Napisali ste: "Imaju dvostruki glavni cilindar s oprugom na stražnjem kraju, koji odgađa trenutno kočenje i zatim ga postepeno pojačava." To ste poslali g. Alonsu, a upravo vam je to rekao g. Coughlan, tri dana ranije. Usprkos tome, vi kažete da niste razumjeli."


Noviji postovi | Stariji postovi

Formula 1


ZIMSKA TESTIRANJA

VIJESTI

ARHIVA POSTOVA

LINKOVI


BROJAČ POSJETA
26513

Powered by Blogger.ba